Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Isnin, 11 Jun 2012

Tentang Rasa

Assalamualaikum

maaf 
ada benda, impian dan orang yang disayangi
yang nk saya jaga n lindungi

saya manusia biasa
sakit hati, cemburu, marah, sedih, kecewa, putus asa
saya xdapat halang
sebolehnya saya tahan
dan bila melampaui
batas kesabaran 
yang ada
air mata memang akan jatuh

takot
dalam diri
timbul rasa riak, tamak, sombong dan xreti bersyukur
jaga hati saya ya rabb
sebb kdg2 
rase tkot untk meminta 2
datang
sebb ati risau terlalu tamak dlm idup

bnyk nikmat dah dapat
amalan masih di paras y sama
dosa masih buat
adilkah untuk meminta y terlalu banyak
tapi saya cuma manusia biasa

2 ulasan:

Tinta Tuah Pengembara berkata...

what happen kawan ...
??? jagn bersedih....
la tahzan!.... tiap yang berlaku ada hikmahnya k....

Nurain mohd sith berkata...

oraite bob
otk pk mcm2
:)